Instore TV

Visuel kommunikation med Instore TV

Instore TV øger salg og skaber mersalg

Instore Tv skaber blikfang

Instore TV kommunikerer budskaber og spreder vigtig information på en ensartet måde.

Markedsføring med Instore TV

Langt de fleste købsbeslutninger bliver taget allerede mens de handlende er i butikkerne. Mange af de indkøb der foretages i butikkerne er impulskøb.

Instore TV er en effektiv form for markedsføring. Med Instore TV opstår muligheden for et mersalg samt kan Instore TV være med til at skabe en ønsket stemning.

Instore TV gør det muligt at præsentere kunder for en mere visuel kommunikation. Det kan f.eks. være i form af levende billeder og tekster, tilbudsaviser, annoncer m.m.

Vil du gerne vide mere om hvad Instore TV kan gøre for din virksomhed
– så kontakt os allerede i dag.

Ring til os på tlf. 40 60 04 60

Instore TV i forretninger?

Derfor skal du vælge at investere i Instore TV til butikker – fordi at du gerne vil sælge mere og tjene flere penge!

Instore TV i forretninger skaber salg & mersalg

Det er rigtigt, at du kan tjene flere penge ved at opsætte informationsskærme i din forretning. Blot ved at placere informationsskærme på strategisk gode steder i en butik, bliver det muligt, at nå kunderne på det rigtige sted og på det rigtige tidspunkt. Kunderne er meget modtagelige på dette stadie. De er allerede i en købsproces, hvor de frivilligt har valgt gå ind i butikken og hen til den aktuelle del af forretningen, hvor de så bliver præsenteret for relevant produkt eller relevant tilbud.

Sælg til kunderne mens de handler

Instore TV i forretninger fanger kunderne midt i købsprocessen

Instore TV i butikker gør det muligt at fremvise produkter på en mere visuel måde, som fanger forbrugernes interesse

Instore TV i butikker gør det muligt at skabe den rigtige stemning enten ved at vise stemningsbilleder, madlavningstips m.m.

Instore TV i butikker gør det også muligt at informere kunder og interessenter om åbningstider/lukkedage/Open By Night osv.

Tidsindstillet reklamekampagne

Lav på forhånd én stribe af gennemtænkte reklame kampagner i din butik alt efter hvornår på dagen de rigtige kunder er bedst repræsenteret i butikken.

Indstil på forhånd hvornår der skal vises bestemte produkter på bestemte dage.

Målret dine reklamekampagner på en mere gennemtænkt måde og sælg mere målrettet til. Lettere bliver det ikke.